Замръзва ли ви нафтата през зимата? | Bri4ka.com

  • Публикуван на преди 2 месеца

    Bri4ka. COM

    Продължителност: 09:37

    Замръзва ли ви нафтата през зимата?
    Днеска ще си направим тест, с който ще проверим дали, ако сложим добавка в горивото няма да замръзне? Тествахме я на минус 17градуса, но ако живеете на място, където термометъра достига до -47градуса , пак може да я ползвате!Вижте какво се получи?!
    Ползвате ли добавки?
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Оставяме линк на продуктите, за тези, които имат интерес!
    НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ да си ползвате кода за отстъка 👉 Bri4kacom
    Антигел: bit.ly/3geuuer
    Течност за чистачки:bit.ly/3mNEiyk

Omnicros
Omnicros

Я да бягаш с тея миризливи течности. Нито имаме такива зими които да прдразполагат замръзване на Нафта нито като да няма изричен закон който упоменава ,че безниностанциите трябва задължително зимният сезон да зареждат нафта подготвена за зимата с по ниска точка на замръзване. Махай се ,че си смешен с това КСАДО.

преди месец
DiabloStuntTeam
DiabloStuntTeam

Тези тестове сме си ги правили вече. Нито зимите са ни толкова студени нито тези добавки имат ефект! Истината е - добри и работещи подгревни свещи и пей сърце.

преди 2 месеца
Виктор Василев
Виктор Василев

Нужно ли е да сменя горивният филтър преди да сложа добавката?

преди 2 месеца
SkyLLeNd
SkyLLeNd

Gg

преди 2 месеца
TheDdimitrov73
TheDdimitrov73

Аз реално от този клип не видях тече ли,поне да я бяхте изляли в една кофа

преди 2 месеца
Николай Марианов
Николай Марианов

Пълен фалш, на -17градуса и да не ви се вижда дъха, ай стига филми. Отделно няма да коментирам, че това шише с променилия си цвят е изцяло добавка, а не въпросното шише, в което уж имало нафта... А и можеше да сложите един термометър до тези шишетии, както и да споменеш колко време са престояли (коментар отностно добавените след това шишета не искам). Разочаровах се от теб Филипе, не вярвах, че си склонен на такава измама...

преди 2 месеца
Jonathan Cain
Jonathan Cain

2:50 те и аз съм така с химията в мазето, ръкавици, клинч, спринцовки, кафево да замръзнат продуктите :D

преди 2 месеца
Николай Матев
Николай Матев

От години използвам добавки за "твърдо" гориво, само на бардахалал, доволен съм, не бих го сменил нито с XADO, нито с която и да е била алтернатива. И тук идеята ми, не е да правя реклама на бардахалал (Bardahl), a да кажа, че за този кенефски флуид е чиста грехота да не се ползва добавка, без значение на кой производител, особено при по новите и капризни дизели. Първата добавка, която използвах, като млад "дизелджия", бе Castrol TDA, тогава интернета не бе така богат на информация, какво да говорим за online магазини и ми казаха, че е спряна от производство или от внос, може и да е било вярно. Сега с бърз research, се оказа, че се предлага. Та идеята ми беше, че имаше една много тежка зима, в която половината колеги закъсняха, точно заради замръзнала нафта, а парадокса беше, че тази година, бе в един от пиковете на най-скъпата нафта и като цяло горива в България. С бардахалал (пак казвам, без да им правя реклама), карам по указание, за лято и зима и никога, ама никога съм нямал проблем с дюзи или замръзване на нафта. Този флуид е толкова ужасен в тази ни част на Европа, че е грехота да караш автомобил след 2006-та и да не използваш каквато и да е добавка за горивото. Тук има и една уловка, ако можеш да си позволиш, на 2-3-5 години да си сменяш новата кола с найлоните, сипвай и масло ако искаш. Но за средната класа, при коятo първата цедка TFSI и подобни мотори вече са под 3-4 000 лв. с колата и УЖ на 160 000, е задължително използването на добавки. И макар, да разтеглих един доста безсмислен "локум", моя истински съвет, относно богатия избор на добавки за дизел, е правилно да си подберете следващата кола с адекватен бензинов мотор. И колкото и да е смешно, толкова е и тъжно, съвременните автомобили, нямат почти никаква разлика в разхода бензин/дизел, а разликата в поддръжката е фрапантна. Който го е изчел до края, да е жив и здрав, който не, също. Който не е съгласен с моята теория, с която не ангажирам никой, може да си сподели неговото мнение, може пък аз да не съм в час, знам ли...

преди 2 месеца
MrGeorgi
MrGeorgi

не можаха ли от една туба да разделят нафтата и после да сложи добафката, този тест може да се направи и в обикновен фризер, аз лично съм правил теста между минус 15 - 20 градуса и лед нямаше -.-

преди 2 месеца
Kaloyan Bonev
Kaloyan Bonev

Дизел може да са само дънките :D :D

преди 2 месеца
Никола Димитров
Никола Димитров

може ли да направите ревю на мерцедес GT63 4door моляяяяяяяяя

преди 2 месеца
Georgi Bogoev
Georgi Bogoev

И малко ревюта на такива направени и не направени и какво се изисква за един такъв автомобил

преди 2 месеца
Georgi Bogoev
Georgi Bogoev

Бричка дойде зимния сезон сега бегачките са в гаража няма ли да говорим малко за тежката сериозна техника например джиповете който не са асфалтови а за във гората например Патролите Паджеротата Дискаварите с една дума сериозни техники зимни за във гората

преди 2 месеца
T.M. T.M.
T.M. T.M.

Бате Бате, усещаш ли как избяга от статута който си създаде в началото ? А как омръзна на хората с тези тъпи реклами, усещаш ли ? Скоро ще трябва да "затваряш" май !

преди 2 месеца
SIZARA
SIZARA

Много церемоний за тоя дизел бе дизел бегачка нема !!!

преди 2 месеца
Stanislav7180's Channel
Stanislav7180's Channel

Bri4ka tu ulaf li si ???? Slagam na shell ot normalniq dilez i s e39 kata 530d 193hp podgrevam 2 3 pati...i palq i nemam qd !!!!!

преди 2 месеца
Bojidar Vutov
Bojidar Vutov

45лв за 1 литър или 27 за BDC със сигурност ще дам повече пари за незнайния войн

преди 2 месеца
Snezhana Angelova
Snezhana Angelova

Направи ревю на Субару BRZ или на Тойота GT86

преди 2 месеца
T.M. T.M.
T.M. T.M.

Загубих пет минути от живота си , да ви гледам как си рекламирате боклуците, докато "ме-кате" !! !

преди 2 месеца
Антон 006
Антон 006

То 1 литър нафта в България е 2 литра 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

преди 2 месеца
Ilia Atanasov
Ilia Atanasov

Който кара на Дизел да му мисли! Аз си карам колата на газ/бензин и си свиркам. Задайте си следния въпрос: Защо в Русия и Сибир където е най-студено карат предимно автомобили с бензинови двигатели? Бензина не може да замръзне даже и при -50 градуса по Целзии затова това е най-доброто гориво. Това е лично мое мнение!

преди 2 месеца
M. K. 1 3 1 2
M. K. 1 3 1 2

Кат сложиш малко бендзин в нафтата и пак не замръзва

преди 2 месеца
BOOGEYMAN BOOGEYMAN
BOOGEYMAN BOOGEYMAN

И бензин и спирачна течност не замръзва но се образуват едни слузести като сополи гадусти можеби от нафтата то нямаме и зима нормална да замръзне

преди 2 месеца
Aleksi Gr
Aleksi Gr

То това е Ксадо, не Хадо

преди 2 месеца
Kaloian Lawless
Kaloian Lawless

Ама уляхте се с тва хадо значи... един продукт ако е хубав - с малко реклама или без никаква се продава.. ;)

преди 2 месеца
Стефан Филипов
Стефан Филипов

Продължавайте да сипвате от евтината нафта и ръгайте Хадо, Бардал и всякакви боклуци. 😅

преди 2 месеца
asdfgh7023
asdfgh7023

Спирт от аптеката!Открай време работи!И преди и сега!2 разфасовки на 50-60 литра през зарежданеРазтваря водата в горивото!И е най-евтино!За жалост товя се налага само в БГ!Автомеханик с над 10 години стаж!Поздрави!

преди 2 месеца
bojidar bojidarn
bojidar bojidarn

И каквото и да си говорим газчицата си е най добре нито добавки нито проблеми караш и пееш а и икономично мерси и чао от мен

преди 2 месеца
Vladislav Stratiev
Vladislav Stratiev

Сипвайте Ромпетрол и няма да ви замръзва

преди 2 месеца
Vladislav Atanasov
Vladislav Atanasov

бричка,направи обзор на шевролет круз plsss

преди 2 месеца
Bear teddy
Bear teddy

Яко беше толкова студено щеше да ви излиза пара от устата, чичковци

преди 2 месеца
Неделчо Неделчев
Неделчо Неделчев

вие не говорите несвързано, ама да бяхте сложили един микрофон и на брачеда :D

преди 2 месеца
михаил панев
михаил панев

Абе, пичове, тука при нас 1 литър одеколон струва 1,26€. Бухам 1 бутилка в казанчето и доливам с течност за чистачките. Вече 20 години карам така и НИКОГА не ми е замръзнало. А в нафтата зимата се слага 1 литър бензин + 1 литър 2-тактово масло на 1 резероар нафта и спиш спокойно.

преди 2 месеца
Anton Naidenov
Anton Naidenov

Тази добавка (а и като цяло добавките които се слагат в горивото), как работи когато дойде момент за регенерация на DPF ? Както знаем, там нещата са по-специални, развиват се определени температури, дали не повлиява лошо на самият филтър, когато има добавка?

преди 2 месеца
Gо̀sho
Gо̀sho

Как така на -17 градуса не излиза нищо от устата ви?

преди 2 месеца
zmeicorp
zmeicorp

шот са мъртви

преди 2 месеца
JustRide TM
JustRide TM

В България вече почти е невъзможно да ти замръзне нафтата. Аз слагам добавка Bardahl редовно и нямам никакви проблеми.

преди 2 месеца
Марин Славов
Марин Славов

ми те и двете замръзнаха бе,баце

преди 2 месеца
zmeicorp
zmeicorp

да ама едното е сок портокал другото е сок портокал с бозичка

преди 2 месеца
Диян Димов
Диян Димов

Щом чух думата ревитализант и се доверих.

преди 2 месеца
Georgi Georgiev
Georgi Georgiev

Как беше, дизел само дънки ☺️😂

преди 2 месеца
Georgi Georgiev
Georgi Georgiev

@михаил панев Ко каза Ко? 😂

преди 2 месеца
михаил панев
михаил панев

Ама ние дизелджийте не искаме тясна, бе брато, ние искаме миризлива. А и да е рошава.

преди 2 месеца
Milen Derzhikov
Milen Derzhikov

На тоя пич продуктите на Хадо са му толкова качествени и оригинални колкото му е шапката и шала на Dsquared2 🤣

преди 2 месеца
Parvan Vezenkov
Parvan Vezenkov

хахахахахаххаах

преди 2 месеца
Filip Dimitrov
Filip Dimitrov

Това е по скъпо от BDC Bardial 😂

преди 2 месеца
Красимир Йорданов
Красимир Йорданов

И със сигурност по неработещо :D

преди 2 месеца
Ivan Haralampiev
Ivan Haralampiev

Ако пази и от ковид да си го бухам директно със спринцовката :D

преди 2 месеца
Martin Ganchev
Martin Ganchev

Ползвайте си BDC на Bardahl и не се занимавайте с украинците, които даже документи от лабораторните тестове не могат да предоставят.

преди 2 месеца
chiorniibumer Стефанов
chiorniibumer Стефанов

Така е, и аз имам доверие най - много на Bardahl.

преди 2 месеца
Valentin Kirilov
Valentin Kirilov

Така правя и аз :)

преди 2 месеца
Manol Apostolov
Manol Apostolov

Точно

преди 2 месеца
Spas Palikarov
Spas Palikarov

Само реклами Хадо още малко за закуска Хадо за обяд за вечеря стига с тия реклами...

преди 2 месеца
Kostadin Kabzimalev
Kostadin Kabzimalev

Газ за горене върши същата работа...

преди 2 месеца
михаил панев
михаил панев

Това е керосин.

преди 2 месеца
Ianaki Ianakiev
Ianaki Ianakiev

Едно време имаше WS Телешоп и Хорст Фукс, сега Бри4ка и Филип. Съдържанието е почти същото. Мисля, че можете и универсални редета да започнете да рекламирате.

преди 2 месеца
Emanyel Dochev
Emanyel Dochev

Браво подкрепям.

преди месец
iordan stefanov
iordan stefanov

Трябва да има и такива видеа,иначе няма да има от другите.

преди 2 месеца
W203CAMO
W203CAMO

Ако може някой компетентен да ми отговори моля: Използвам добавката на БАРДАЛ - БДЦ за дизел(държа я в багажника на колата), онзи ден отивам да заредя нафта и вадя добавката да сипя в капачката и самата добавка, която се предполага, че предпазва нафтата от замръзване /жилиране се беше жилирала???? Нормално ли е това? на опаковката пише да не се съхранява на под -5градуса ама не виждам каква е логиката доваката да ти се жилира а пък да очакваш да ти пази горивото от жилиране? моля ако някой има адекватен отговор да ми отговори, защото аз не разбирам :( Блгодаря!

преди 2 месеца
W203CAMO
W203CAMO

@Михаил Димов Благодаря за изчерпателния отговор! Поздрави!

преди 2 месеца
Михаил Димов
Михаил Димов

БДЦ на Бардал е комбинирана добавка и съдържа и антигел.Всички антигели за дизел се желират при складиране на студено.В инструкцията за експлоатация всичко е обяснено.Съхраняват се на стайна температура и се влагат в горивото при условие,че в момента неговата температура е не по-ниска от 5 градуса,което ще рече че ако вън е под 5 градуса трябва нафтата в резервоара да бъде загрята,което става с по-продължително шофиране.Друго важно нещо е,че при вече настъпил проблем със замръзнала нафта я във филтъра или по някой горивопровод,добавянето на антигел в случая не помага.

преди 2 месеца
zarko lazarov
zarko lazarov

Бардала си е бардал

преди 2 месеца
Igor Grudko
Igor Grudko

@W203CAMO Личи кой не е чел упътването... На опаковката на бардала пише, че трябва да се ползва при температура над 5 градуса.

преди 2 месеца
W203CAMO
W203CAMO

@FFsolutions ем тествай я! сложи в малко шишенце една капачка и я сложи във фризера и после ела да ми се извиниш :Д

преди 2 месеца
FFsolutions
FFsolutions

@W203CAMO Бардала ми седеше в багажника на колата всяка взима, до -20 като ставаше по Нова Година в София, и определено не е “желирал”. Купувайте си нещата от проверени източници, не от кварталния битак, че ментета има навсякъде.

преди 2 месеца
W203CAMO
W203CAMO

опаковката с бардала я остави една вечер на минусови температури и гледай как се жилира!

преди 2 месеца
Vasil Vasil
Vasil Vasil

Баце, язе пия по една бутилка хадо сутрин на гладно да не ме хваща корона вируса...

преди 2 месеца
zmeicorp
zmeicorp

Те хадо правят ваксините за ковида бе

преди 2 месеца
Copy
Copy

Ти продам алфата 7400 без дуиГаТйел Паи и въви тьоп цина

преди 2 месеца
Kiril Todorov
Kiril Todorov

Това с тия добавки ми е много циркаджийска работа. Примерно, добавка да пази мотора, как ще го измерим колко работи? По-мощна ли става колата, по-малко ли гори, спира да пуши ли какво :ДДД

преди 2 месеца
Atanas Monev
Atanas Monev

Моята добавка е по малко бензин (например 1 л. на един резервоар) + малко двутактово масло (100 г на резервоар). Първо слагам маслото, после бензина и накрая зареждам нафта. От години го правя. Колата пее. От руснаци го научих това, там горивата са много по-гадни от нашите. Още повече нафтата. Да не говорим, че бензина има и чистителни свойства. Резервоара ми е като нов. Грам прашинка няма.

преди 2 месеца
Atanas Monev
Atanas Monev

@Salih Kurtov на какъвто дойде... 😂 Няма как да знеш какво ще ти заредят. Най-важното за дизела е да не застоява. В него има бактерии, които се развиват най-вече по старите и мръсни, застоели танкове/ цистерни/ съдове, където се съхранява. Така, че най-малкото зло е да се зарежда от оборотните бензиностанции, без значение коя верига.. Там където има опашки от коли и нафтата не може да застои.. Не по селата например, където зареждат 20 коли за ден.. Лукойл имат два стандарта дизел за БГ. Един за колите ни и един за корабите ( където компромис не може да има и няма как да има, защото всичко се изследва веднага ). Този за колите е зле, но все пак става, колкото да вървят бричките.. Постигнали са оптимален вариант относно съдържанието на сяра.. 80% от бензиностанциите купуват от там. Така, че най-добре е както с минералната вода е да сменяш.. Набелязваш няколко по-големи и оборотни бензиностанции (не вегира/ марка, а пункт) и ги сменяш.. Малко бензинче и малко масълце и това е. Ако колата е по-нова, лигава и капризна за предпочитане е двутактово масло.. това е

преди 2 месеца
Salih Kurtov
Salih Kurtov

На какъв дизел го правите това ?

преди 2 месеца
Shadowhex 2.0
Shadowhex 2.0

За това ще използвам xado на всичките ми бъдещи коли. Я дизелова я бензинова на LPG!

преди 2 месеца
Hristo Petrov
Hristo Petrov

Вода ффф нафффтата оти така да го евааа? Ко е туййй нещо?

преди 2 месеца
kill bill
kill bill

хахахааххахахах , аре де кви са тия епизоди

преди 2 месеца
Nikola Antov
Nikola Antov

Имам въпрос, защо в единия кадър а имено в този в който сипвате добавката оставяте шишето на "HADO" от ляво а в другия кадър където отивате да проверите резултата шишето на "HADO" е от дясната страна? Нещо да не е маниполирано?

преди 2 месеца
Nikola Petkanski
Nikola Petkanski

Шишето с водата също не го оставят. То просто си е там :)

преди 19 дни
Vladimir Spasov
Vladimir Spasov

Само бензин!!!

преди 2 месеца
Hristo Georgiev
Hristo Georgiev

Карам само бензинови коли,дреме ми за миризливите нафтови печки-да замрзват всичките дизелаци и да брактисат дано !аман от миризма по задръствонията и кръстовищата

преди 2 месеца
TheChanNeLxL
TheChanNeLxL

Малиии бате Филипе се съм виждал нафти ама таа много жълта бе д***а!

преди 2 месеца
Copy
Copy

Вика сок портокал и боза :D

преди 2 месеца
Zografa BG
Zografa BG

Дизел бегачка нема и дизел само дънки

преди 2 месеца
Ivan Mitev
Ivan Mitev

Филка, кажи от коя бензиностанция сложи горивото, та да не зареждаме оттам.

преди 2 месеца
Veselin Doichinov
Veselin Doichinov

И аз исках да попитам от къде е горивото с вод

преди 2 месеца
Hristo Petrov
Hristo Petrov

Бричка отговори на човека, че и аз искам да знам ама на дали ще отговориш :)

преди 2 месеца
GDesign Studio
GDesign Studio

петрол или еко все пак ги рекламира.. гаранция

преди 2 месеца
zmeicorp
zmeicorp

Точно такъв продукт е задължителен ако карате с на марешки водичката зимно време.

преди 2 месеца
N.M VERTIKALNO
N.M VERTIKALNO

Карам дизели от 10г и повече и никога не съм слагал добавки и пр и грижа съм нямал просто слагам дизел от читавите вериги

преди 2 месеца
zmeicorp
zmeicorp

Кои са читавите вериги?

преди 2 месеца
Vencislav Dimitrov
Vencislav Dimitrov

Оооу Фипка на брата F10замръзна на -8 градуса и колата умря

преди 2 месеца
Любомир Любенов
Любомир Любенов

За помпа дюзи става ли

преди 2 месеца
boi voi
boi voi

Ами то и сам може да разбереш дали дизела е хубав като го сложиш във фризера. Може да го тестваш и с добавка и без добавка. Може също да разбереш дали добавките вършат работа.

преди 2 месеца
Vladimir Vladimirov
Vladimir Vladimirov

Хюндай велостер затова е само бензин 😀 чакам видео

преди 2 месеца
Vonino Sirius
Vonino Sirius

Как като е толкова студено не излиза дим от устата

преди 2 месеца
zmeicorp
zmeicorp

@Martin Georgiev И кво, те са смукали лед преди да снимат ли?Това ли искаш да кажеш?

преди 2 месеца
Vonino Sirius
Vonino Sirius

@Martin Georgiev мерси за информацията наистина не знаех🤜🤛

преди 2 месеца
Martin Georgiev
Martin Georgiev

@Vonino Sirius като си смукал/смучеш лед преди/докато говориш не излиза

преди 2 месеца
Vonino Sirius
Vonino Sirius

@Zen Samurai нали като е студено вънка и като говориш излиза дим от устата

преди 2 месеца
sayman 8293
sayman 8293

По-добро ли е от Дизел Юнака на д-р Мермерски.. Бричка следващия път и Дизел Юнака у фризера , защото твърдят че е била уникална, да видим коя боза е по-добра..😉😁

преди 2 месеца
Georgi M
Georgi M

юнака е уникален, затова по-добре не го сипвай. аз съм ползвал еквивалент на лики моли против замръзване на горивото. някак "по-меко" работеше колата, както и с по-скъпата нафта.

преди 2 месеца
FPV 420
FPV 420

Защо пише на руски на бутилката?

преди 2 месеца
FPV 420
FPV 420

@zmeicorp По-зле е! Украински! The company was founded in 1991 in Kharkiv, Ukraine. The name XADO was shortened from the Russian words Kharkovskiy Dom (Kharkov House).

преди 2 месеца
zmeicorp
zmeicorp

Защото продукта е руски може би?

преди 2 месеца
Денислав Колев
Денислав Колев

50 гр. спирт в казанчето на чистачките и лятната течност става зимна :)

преди 2 месеца
Biser Tonchev
Biser Tonchev

Здравейте, правя и съм правил зимна течност за чистачки ,съдържанието на спирт е повече от 60 70 % + 1 2 съставки още така че ако се сложи промишлен спирт не мисля че ще имате проблем .повече спирт повече издръжливост на - температури

преди 2 месеца
Dimi Ilieva
Dimi Ilieva

@Vasil Vasil Има промишлен спирт, който не става за консумация, но става за такива превенции. Да не мислите, че във водата за чистачки ви наливат ракия я?

преди 2 месеца
Vasil Vasil
Vasil Vasil

Не те е срам да хабиш спирта така, няма да си го разреда сс компот и да го изпия, а в чистачките ще го слагам...аре ле :D

преди 2 месеца
Денислав Колев
Денислав Колев

@Zen Samurai ти къде си мислиш че седят бегачките зимата ??

преди 2 месеца
Toni Tsvetanov
Toni Tsvetanov

Онея чакат камерите за ваксините, Бричката снима Хадо в тях хахахах 👌

преди 2 месеца
Илия Илиев
Илия Илиев

Аз зареждам нафта в Германия ....

преди 2 месеца
Илия Илиев
Илия Илиев

Данке

преди 2 месеца
Valentin Stoyanov
Valentin Stoyanov

Искам да видя как ти си тъпчеш колата с това XADO, като ги рекламираш толкова и били полезни🤔

преди 2 месеца
peshevtube
peshevtube

Нищо не се видя колко е гъста нафтата. Да бяха бутилките наполовина, че да се разбере нещо.

преди 2 месеца
Ivan B.
Ivan B.

@bri4ka Евала....Може да направиш ревю на някоя евтина и здрава кола, като за студенти ;D

преди 2 месеца
Ivan B.
Ivan B.

@ivan kolev така е прав си аз го казах шегувито

преди 2 месеца
ivan kolev
ivan kolev

@Ivan B. За да е здрава една кола трябша да е на малко км.примерно на под 100 000 км.Преди 5 -6 години купих на баща ми един голф 4 и до сега е минал около 70 000 км.без никакши ремонти.Ама голфа го докарах от Германия 16 годишен с чисто нов ТЮФ и на 45 000 км.!!!!!!!А не италиански на 400 000 км. върнат на 160 000 км/и без обслужване.

преди 2 месеца
Ivan B.
Ivan B.

@Martin Tsanev В коментара ми пише здрави коли ;Д

преди 2 месеца
Martin Tsanev
Martin Tsanev

Малко ли ревюта има на Голф 4 или Ауди А3 от същите години? Самия Филип има на Голф 4 ревю.

преди 2 месеца
G-n Turchina
G-n Turchina

Нафтата в България е много хубава за това замръзва

преди 2 месеца
G-n Turchina
G-n Turchina

@михаил панев понеже ти си карал в цял свят и знаеш проблема е, че в бг нафтата е 2 лева а минималната заплата 600 в германия нафтата е 1€ а взимам 1400€ а живей в бг

преди 2 месеца
михаил панев
михаил панев

Проблема го има в целия свят, не бъди наивен!

преди 2 месеца
Bojidar Martinov
Bojidar Martinov

Така е, германците от нас купуват:))

преди 2 месеца
Reaper
Reaper

Като е боклук ще замръзва...

преди 2 месеца
Reaper
Reaper

Може..ама в Германия съм карал при минус 20...е не е замръзвала....а тука е трагедия няма нормална държава в Европа с такава боза вместо гориво...

преди 2 месеца
михаил панев
михаил панев

В целия свят го има тоя проблем, не само в БГ. Бъди спокоен.

преди 2 месеца
Georgi Kolaksazov
Georgi Kolaksazov

Не спря да рекламираш тва хадо бате, отивай в САЩ им го предлагай.

преди 2 месеца
K. К.
K. К.

Направи ревю на W222 или W212 face

преди 2 месеца
Toti Kutunio
Toti Kutunio

За 4 месеца редовно каране колко ли ще ми трябва от това :D Ще им отиде химерната далавера на старите чичаци маняци на дизлъъ :D

преди 2 месеца
Martin Tsanev
Martin Tsanev

Да караш дизел отдавна не е далавера, но явно някой са по-назад във времето. :D

преди 2 месеца
Максим Тодоров
Максим Тодоров

Сипвайте малко бензин в нафтата. Ефекта е същия

преди 2 месеца
BOOGEYMAN BOOGEYMAN
BOOGEYMAN BOOGEYMAN

Слагам и бензин и спирачна течност и масло 2.5 тд е мотора няма ядове мърка като котенце

преди 2 месеца
TєhNєrd661
TєhNєrd661

Имах навремето един дърт опел 1.7D, зимата слагах в нафтата на 10 литра по един литър бензин, че даже понякога и малко шарлан. Нямал съм проблеми!

преди 2 месеца
Atanas Monev
Atanas Monev

@Martin Ganchev Точно така е..

преди 2 месеца
Martin Ganchev
Martin Ganchev

Стига да не слагаш много, нещо от сорта на 1:1000. Иначе ще има множество неконтролируеми детонации, на дюзите от бензин няма какво да им стане, най-много да се почистят :)

преди 2 месеца
Atanas Monev
Atanas Monev

@Dimo Dimov по-голям трактор от 1.9, конумрел не съм чувал. 😱 Но той не е 20 годишен, а 15... напротив слагам на много по-нови и капризни уж, коли.. правете каквото искате, щом ще си по-спокоен като си мислиш, че наливаш специална боза в колата си, спиш спокойно и си представяш, че сякаш върви дори повече от преди.. истината е в простите неща.. чети етикета и разсъждавай върху състава.. със здраве

преди 2 месеца
Ангел Добрев
Ангел Добрев

Хубави работи показваш Филипе. Лайк

преди 2 месеца
mansa musa
mansa musa

само хадо бате,бате ХАХАХАХ

преди 2 месеца
Jechko Dimitrov
Jechko Dimitrov

Да, в България зимата е тежка и вечерта пада до - 17.... Мале 😱 какво ще правим 😰хахахаха да махате тоя боклук xado

преди 2 месеца
Jechko Dimitrov
Jechko Dimitrov

@Zen Samurai ами да ти кажа честно не

преди 2 месеца
Anton T
Anton T

На бардал била много добра също

преди 2 месеца
Jechko Dimitrov
Jechko Dimitrov

@Александър Стефанов при мен няма такива неща поне за сега, просто съм от тия който докато не пробват и пипнат ме вярват :)

преди 2 месеца
Александър Стефанов
Александър Стефанов

@Jechko Dimitrov Братле, не веднъж съм ползвал продукти на Xado и мога да те уверя, че не са боклук.. Друг е въпроса че цените им са малко "Up". А за това си си прав, че температурите рядко падат до толкова ниско.. Лично при мен дори и като стане до 0 градуса, като запаля и двигателя и наораво откача от "хубавата" нафта.

преди 2 месеца
Jechko Dimitrov
Jechko Dimitrov

@denkata1.9.7.5 говоря за хадо не за Филип брато

преди 2 месеца
Sofianec.
Sofianec.

Дизел само дънки пичове.

преди 2 месеца
Mario kafedjiiski
Mario kafedjiiski

Филип топ си. Продължавай с такива видеа. Просто са полезни.

преди 2 месеца
Tito Spassov
Tito Spassov

Първи батко

преди 2 месеца
Вили Георгиев
Вили Георгиев

Първи

преди 2 месеца
Martin Bachvarov
Martin Bachvarov

Първи

преди 2 месеца
Ангел Петров
Ангел Петров

Heeeeer

преди 2 месеца
Cvetan Ivanov
Cvetan Ivanov

1

преди 2 месеца
Mladen Mikov
Mladen Mikov

Това е също добре.

преди 2 месеца
rado bg ##
rado bg ##

Първи

преди 2 месеца

Напред

ИВАНЕ, ИДИ ЗА НОВ КОМПЮТЪР НА ДЕТЕТО - Светът на Ванката

7:38

VESSOU - NEPOZNAT / VESSOU - НЕПОЗНАТ (2021)

3:42

VESSOU - NEPOZNAT / VESSOU - НЕПОЗНАТ (2021)

VessoU Official

Показвания 1,3 млн.

Ратата

2:18

Ратата

Konfuz - Topic

Показвания 6 млн.

При ТоТо: Ники Кънчев ( Full Episode ) #PriToTo

1:33:59

При ТоТо  - Funky ( #PriToto)

45:30

При ТоТо - Funky ( #PriToto)

ToTo Yotov

Показвания 105 хил.

Volkswagen passat B5.5 - автомобилът на народа

17:35

"Бойко взе ПАРИТЕ" - разговор с Васил Божков

48:55

"Бойко взе ПАРИТЕ" - разговор с Васил Божков

Цанов НАПРЕД и НАГОРЕ

Показвания 808 хил.

Ръчкам | Зимни Автомобилни Трикове !!! (Winter Car Hacks)

13:35

КОМЕНТАРЪТ МИ ЗА САШО ДИКОВ И СЛАВИ ТРИФОНОВ

26:42

КОМЕНТАРЪТ МИ ЗА САШО ДИКОВ И СЛАВИ ТРИФОНОВ

Киро Брейка - Оригинала

Показвания 105 хил.

Bri4ka представя Audi Museum| Introducing Audi Museum

19:03

Bri4ka представя Audi Museum| Introducing Audi Museum

Bri4ka. COM

Показвания 107 хил.

ИВАНЕ, ИДИ ЗА НОВ КОМПЮТЪР НА ДЕТЕТО - Светът на Ванката

7:38

VESSOU - NEPOZNAT / VESSOU - НЕПОЗНАТ (2021)

3:42

VESSOU - NEPOZNAT / VESSOU - НЕПОЗНАТ (2021)

VessoU Official

Показвания 1,3 млн.

Ратата

2:18

Ратата

Konfuz - Topic

Показвания 6 млн.

SURPRISING SABRE WITH A NEW CAR

14:47

SURPRISING SABRE WITH A NEW CAR

The Norris Nuts

Показвания 3,1 млн.

THE HERMES MCLAREN SPEEDTAIL IS FINALLY HERE! || Manny Khoshbin

8:02

THE HERMES MCLAREN SPEEDTAIL IS FINALLY HERE! || Manny Khoshbin

Manny Khoshbin

Показвания 953 хил.

ORMANDA MAHSUR KALAN İŞÇİLERE YARDIM!!KIZIMA MÜKEMMEL HEDİYELER

35:05

НОВАТА ПРИДОБИВКА AUDI RS7 ! ( 1000+ коня)

12:30

3 ARABA 20.000.000 TL! Yeni Arabam Hangisi Olacak (Part 2)

26:10

3 ARABA 20.000.000 TL! Yeni Arabam Hangisi Olacak (Part 2)

Dogus Cabakcor

Показвания 370 хил.

Living With An Audi RS6

11:35

Living With An Audi RS6

Car Throttle

Показвания 403 хил.